Grupa Bakalland uzyskała dobre wyniki w trzecim kwartale obrachunkowym (pierwszy kwartał roku kalendarzowego 2010) - zysk netto w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrósł aż o 718,1%, a przychody ze sprzedaży o 17,0%. Czytaj więcej »
Grupa Bakalland uzyskała dobre wyniki w trzecim kwartale obrachunkowym (pierwszy kwartał roku kalendarzowego 2010) - zysk netto w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrósł aż o 718,1%, a przychody ze sprzedaży o 17,0%. Czytaj więcej »
Wprowadzenie na rynek szeregu nowych produktów oraz inwestycje związane z dalszym unowocześnianiem zakładów to główne działania Drobimexu, których celem jest umacnianie pozycji firmy na rynku. Czytaj więcej »
Robert Krzak został nowym dyrektorem handlowym dystrybucyjnej spółki Tradis z Grupy Handlowej Emperia. Na stanowisku zastąpi Macieja Stefunko, który objął funkcję Dyrektora Makroregionu Północ. Robert Krzak został również powołany do zarządu Tradisu. Czytaj więcej »
Imperial Tobacco Polska S.A. w dniu 6 maja 2010 roku otrzymał od Izby Celnej w Poznaniu Certyfikat Authorized Economic Operator (AEO) - Certyfikat Upoważnionego Przedsiębiorcy. Czytaj więcej »
I kwartał 2010 roku był dla Spółki udany - zysk netto wyniósł blisko 7,9 mln zł w porównaniu do starty w analogicznym okresie. Zysk operacyjny był ponad 2,5 krotnie wyższy niż w I kwartale 2009 roku i wyniósł ponad 17 mln zł. To w znacznej mierze efekty działań restrukturyzacyjnych realizowanych w ramach projektu „Duda 2012", dzięki... Czytaj więcej »
W trzy kolejne weekendy: 15/16 maja, 22/23 maja oraz 29/30 maja w godzinach 9.00-21.00 przy warszawskiej Arkadii już po raz drugi działać będzie bezpłatny punkt zbiórki elektrośmieci. Poprzednia akcja, podczas trwania której udało się zebrać ok. 8 ton odpadów, miała miejsce jesienią 2009. Czytaj więcej »
Od 11 maja br. Carrefour Polska wprowadza do wszystkich hipermarketów akcję Dzień Seniora. W każdy wtorek wszyscy klienci, którzy ukończyli 60 rok życia, będą mogli zrobić zakupy z 10% zniżką. Czytaj więcej »
Kiełbasa Krakowska Sucha i Kiełbasa Podwawelska - produkty Zakładów Mięsnych Pamso S.A. zostały docenione w programie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi „Poznaj Dobrą Żywność". Czytaj więcej »
Henkel odnotował udany początek roku rozliczeniowego, do czego przyczyniły się wszystkie działy. Sprzedaż w pierwszym kwartale 2010 r. wyniosła 3, 512 mld euro. Stanowi to wzrost o 7,8 procent w stosunku do wyniku odnotowanego w porównywalnym kwartale ubiegłego roku. Czytaj więcej »
Supermarket on-line Frisco.pl, należący do grupy kapitałowej Sobiesław Zasada S.A., usprawnił procesy biznesowe poprzez implementację programu Comarch OPT!MA. Wdrożenie przeprowadziła firma Software Solutions z Warszawy - Złoty Partner Comarch. Czytaj więcej »
Mlekovita - gigant polskiego rynku mleczarskiego oraz największy w kraju eksporter produktów mleczarskich, rozpoczął w ubiegłym roku cykl działań promocyjnych zmierzających do umocnienia pozycji firmy na rynku Federacji Rosyjskiej. Zgodnie z założoną strategią rozwoju 23 maja br. w Kaliningradzie,... Czytaj więcej »
Fundacja „Wawel z Rodziną" pamięta o wszystkich wychowankach Domów Dziecka w Polsce. Z okazji Dnia Dziecka już po raz kolejny przekaże placówkom ponad 6 ton słodyczy oraz ufunduje wybranym wychowankom wakacyjny wyjazd w góry. O ich wyborze zdecydują internauci, którzy do 31 maja br. mogą głosować na wybraną przez siebie placówkę. Czytaj więcej »
Każdy klient telefonii komórkowej Carrefour Mova, będzie mógł bezpłatnie doładować swoje konto na podstawie paragonu, który otrzyma za zrobienie zakupów w supermarketach Carrefour. Czytaj więcej »
Asseco Business Solutions, firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw, podpisała umowę z firmą PAGO Sp. z o.o. na wdrożenie systemu Asseco SOFTLAB ERP w nowej chłodni w Dąbrowie Górniczej. Finalizacja projektu zaplanowana jest na drugą połowę tego roku. Czytaj więcej »
Tragiczne wydarzenia w Smoleńsku oraz przeżywana żałoba narodowa nie zachwiały zaufaniem Polaków do krajowej gospodarki, a także oczekiwaniami dotyczącymi domowych finansów. W kwietniu mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wzrósł o 3,4 pkt. względem marca i wynosi obecnie 94,1 pkt. Czytaj więcej »
Z dniem 1 maja br. stanowiska Dyrektora Marketingu w firmie Mieszko objęła Adrianna Ottlik. Zastąpiła na tym stanowisku Bartosza Niewiadomskiego.
Czytaj więcej »
Centrum handlowe Cuprum Arena zostało wyróżnione w kategorii New Developments w finale międzynarodowego konkursu European Shopping Center Award 2010. Konkurs jest organizowany przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Werdykt został ogłoszony 28 kwietnia br. podczas 35. Europejskiej Konferencji ICSC w Pradze. Czytaj więcej »
Wraz z wprowadzeniem na rynek nowej wersji Volvo FM, silna pozycja tego sprawdzonego samochodu ciężarowego w segmencie regionalnego transportu dystrybucyjnego ulega dalszemu wzmocnieniu. Czytaj więcej »
Doskonałe wyniki jakie odnotowywała Mlekovita w ciągu 1-go kwartału br roku v/s roku 2009 pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość. Zasadniczym czynnikiem mającym wpływ na uzyskanie wysokiego wzrostu przychodów ze sprzedaży była realizacja założonej strategii rozwoju. Zaowocowała ona ponad 32% wzrostem przychodów w stosunku do roku ubiegłego,... Czytaj więcej »
SAI Global Assurance Services Ltd., uznana na świecie jednostka certyfikująca sektor spożywczy, przedłużyła na kolejny rok ważność certyfikatu BRC Polskiemu Koncernowi Mięsnemu DUDA S.A., utrzymując tym samym najwyższą ocenę (stopień "A") w skali certyfikatu. Nadanie certyfikatu poprzedzone zostało przeprowadzeniem audytu potwierdzającego spełnianie restrykcyjnych... Czytaj więcej »
Już po raz dwudziesty na świecie, a czwarty w Polsce będziemy obchodzić 8 maja Światowy Dzień Sprawiedliwego Handlu. Czytaj więcej »
Agencja Marketing & Advertising House będzie współpracowała z firmą Il Toro Polska w zakresie kompleksowej obsługi PR marki Tonino Lamborghini. Działania M-A House będą się koncentrowały wokół PR produktowego i media relations. Współpraca będzie również obejmowała doradztwo strategiczne oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych. Czytaj więcej »
Portugalska Grupa JM zamknęła pierwszy kwartał 2010 roku wzrostem sprzedaży skonsolidowanej o 21,8% osiągając wartość 1 955,1 mln euro. Wzrost ten został osiągnięty dzięki zwiększeniu konkurencyjności modeli biznesowych JM. Czytaj więcej »
W najcięższym w historii spółki roku, jej przychody za rok 2009 wyniosły 1 576 mln zł, co stanowi wzrost o 8% w stosunku do analogicznego okresu 2008 roku. Wynik na sprzedaży wyniósł 21,6 mln zł, a wynik netto - 307,8 mln zł, głównie na skutek jednorazowych odpisów i utworzonych rezerw. Czytaj więcej »
Uprzejmie informujemy naszych partnerów biznesowych, że z dniem 30 kwietnia br. zakończyliśmy współpracę z panem Tomaszem Masalem, piastującym w naszym Wydawnictwie stanowisko redaktora. Czytaj więcej »
Na początku tego tygodnia Drogerie Rossmann otworzyły sklep nr 450 w Sandomierzu. W tym roku sieć powiększy się o ponad 100 placówk i wyda 140 mln na inwestycje. Pieniądze te zostaną przeznaczone głównie na otwarcie nowych drogerii, budowę centrali i rozbudowę magazynu w Łodzi. Czytaj więcej »
Marka HELLENA znalazła się w gronie zwycięzców konkursu Wizytówka Polski 2010. Polscy konsumenci mają zaufanie do produktów tej marki, chętnie je kupują i bez wahania poleciliby je poza granicami naszego kraju. Czytaj więcej »
Kompania Piwowarska uzyskała drugie miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2010, opracowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers, a opublikowanego przez Dziennik Gazetę Prawną. KP została także Liderem Odpowiedzialności w obszarze zaangażowania społecznego. Czytaj więcej »
Jeden z Partnerów SPAR - Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska" w Pieńsku, po wnikliwej weryfikacji dokonanej przez ekspertów, konsumentów i partnerów gospodarczych - uzyskał tytuł Solidnej Firmy 2009. Czytaj więcej »
5-milionowy klient odwiedził galerię Cuprum Arena w Lubinie w niedzielę 25 kwietnia. Miało to miejsce niespełna rok po otwarciu, co oznacza, że średnio dziennie centrum odwiedza prawie 15 tysięcy osób. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Tegoroczna, piąta już edycja akcji „Kobiety Almette” nosi...
Ogłoszony przez Komisję Europejską Omnibus Simplification...
W Hochland Polska działania w obszarze BHP skupione są: na...
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej...
Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów...
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy pojawił się nowy...
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, Żubrówka wprowadza...
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym...
Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form...
W uznaniu dla historycznego dziedzictwa, z okazji...
Marka nr 1 na rynku napojów energetycznych ...
„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok...
Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska...